mandag den 30. juni 2014

Sko drømme

Sko drømme






Jeg har bare haft en "dag i senge dag" i dag sammen med en god ven, eftersom vi var ude og dikke nogle øl og spille noget pool skide hyggeligt!

Så i dag har vi bare slappede af og sovet, set Løvernes konge (Som lige er fyldt 20 år, tillykke Disney!) Også har vi sovet lidt mere.

Så nu ligger jeg bare i min seng slapper af og høre noget skønt musik plus jeg savner over ASOS sko... Og hvis der er noget jeg mangler, så er det faktisk sko, jeg har et par normal sko, som så er ved at være så ned slidte så det kunne være løgn, og et par gummistøvler! Nå ja og cirka 20 par kina sko..
Så jeg synes endelig godt jeg må savle lidt over sko, jeg overvejer at bestille de lyserøde slange look a like vans hjem og måske de fine sandaler oppe i højernet som man kan få i sølv!  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...