torsdag den 26. juni 2014

Su-pungen råber!


            Elefanten // Kjole (Pt udsolgt) // Hovedpude // Nøllephant // LoveTag // Plakat //


Er det fortidigt at finde fødselsdags ønsker hvis man har fødselsdag i oktober? ..  Meen hvem gider være normal? I hver fald ikke mig, så jeg har fundet 7 fødselsdags ønsker selvom jeg nok får købt nogle af dem før tid.. Især en ny hovedpude, den trænger noget så forfærdeligt, med mit store sove hjerte er den altså begyndt at gå fra hinanden, det forstår jeg slet ikke, jeg har kun haft den så længe jeg husker ..

Måske kommer jeg også til at købe kogebøgen altså den koster 100 kroner i Føtex også er der mega mussel på, hvad kan jeg gøre, jeg er en svagt RC fan ..

Men resten regner jeg med at ønske mig i fødselsdags gave, måske... Altså den kjole er nu også meget sød! Åh suk det er hårdt med alle de flotte ting og ingen penge i min su-pung.

Hvad med jer, er der noget i går og ønsker jeg?

2 kommentarer:

  1. Årh, elefanten og halskæde, kunne jeg godt!

    - Janni

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh, fedt jeg ikke er den eneste der er håbløs forelskede!

      Knus!

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...