tirsdag den 1. juli 2014

Festival klar


Jeg går her hjemme stille og lader op til Vig Festivallen, og i sidste uge dumpede mine nye festivals solbriller ind af døren, de er de søde mennesker bag Shopsolbriller.dk, som har fede solbriller til billige penge, og jeg ved hvad i tænker, "Zofia.. Billige solbriller er altid lorte solbriller" MEN nej! Jeg fik også et par (Dem her) af dem sidste år, og havde dem med på festivallen, og de overlevede, også selvom jeg nok ikke var helt ædru under hele festivallen og har både siddet og sovet på dem.. hov! Men de ser helt nye ud stadig!


 Noget jeg elsker virkelig meget ved Shopsolbriller.dk er ikke kun deres latterlige lave priser hvor vi alle kan lege med (Det er jo noget af det, der gør det til en god butik!) og deres gode kvalitet så er det deres hurtige levering, og jaja jeg ved det.. Jeg snakker altid om leveringen, men jeg synes det vigtigt! Og de har hurtig levering hos Shopsolbriller.dk.

Du kan selv prøve at vinde et par solbriller inde på deres hjemmeside (her).
Mine nye fede solbriller kan du finde her og til 79 kroner, der kan vi vist alle sammen være med, selv jeg kan med en stram su-pung!

Rigtigt god sommer alle sammen og sig endelig til hvis i skal på Vig!?

*Solbrillerne er modtaget som en gave fra Shopsolbriller.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...