fredag den 9. maj 2014

En teater oplevelse jeg stadig lever højt på!


I sidste uge havde jeg inviteret E, med mod København ind for at se en musical, vi var inde og se Musicalteaterets "Vi Maler Byen Rød" som er en masse frivillige unge der elsker alt hvad der hedder sang, dans og teater at gøre, og eftersom det ikke er uddannet skuespiller, så var mine idé om hvor godt det var, ikke så høre, da  jeg endelig ikke har nogle af mine teater venner der har set deres stykker før, så jeg tænkte med det samme, de må være virkelig dårlige! Meeen, jeg måtte jo gå ind og se det, for at se om mine fordomme var rigtige, også kunne vi jo bare gå i andet akt.

Mine fordomme fik et oprindeligt spark mod øst, for det er længe siden jeg har set så fedt et stykke, for at sige det faktisk er det første stykke, hvor jeg ikke sidder tilbage med den der spildt af penge førelsen i kroppen, det var virkelig godt, og nu går jeg meget op i godt skuespil og at alle skuespillerne i stykket faktisk kan spille en rolle og faktisk også kan synge, nu hvor det er en musical, og det kunne de! Jeg har aldrig nogle siden set så fedt et stykke, hvor man som publikum bare kunne se, da de her unge de har givet den 210% og at faktisk har lavet et helt og i gennem teater stykke, alt lige fra da musikken startede med at komme ind, til når de skiftede scene og at de brugte rummet som scene også, var fantastisk!

Jeg ved ikke om nogle af jer har set noget fra Musicalteatret før, men hvis i ikke har, så GØR DET! Billetten er lidt dyr, men det er virkelig det vær, og hvis jeg ikke er for stor en kylling, så bliver jeg nød til at søge ind som skuespiller til deres næste stykke her til efteråret, for sådan et hold, bliver jeg nød til at prøve at være en del af!

Så Musicalteateret, i kan bare glæde jer til efteråret, der ses vi, ikke bare hvor jeg er blandt publikummet, men på scenen. (Intet pres til mig selv.. nej nej)
Ps. ikke nok med de kunne alle deres ting, så de fyre der var med i stykket, der var et par stykker med nogle vilde hofter, som virkelig giver nogle plus på  kontoen

Du kan se en masse fra Musicalteateret på deres youtube lige her

*Alle billederne er lånt fra Musicalteaterets facebookside her **

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...