tirsdag den 6. maj 2014

Et sommeferie tip


Hvis jeg husker tilbage på de fleste af mine sommerferier, så har min familie og jeg faktisk kun været ude og rejse to gange, på de sidste 12 år, min mor og papfar har været sammen, men noget vi har gjort meget, er at tage på camping ferier, til at starte med, lejede vi bare en lille billig hytte, et eller andet sted i Danmark, også var vi der et par dage, og kørte vider til en anden campingplads, efter et par år, og da vi var blevet bidt af det, og endelig synes det var skide hyggeligt, købte vi et kæmpe 8 mands telt, med to skove kabiner og med fast bund, så der ikke kom dyr ind også vi kunne have vores hunde med.

Og når jeg siger at vi var der er par dage og der efter kørte vider, var det fordi de fleste campingpladser, er just kedeligt, eller for at sige det lige ud, røv kedeligt, de ligger altid lidt væk fra alt, så man kan hverken gå ned til byen eller ned til stranden, og det eneste der er på pladsen, er en lille kiosk hvor man lige kan købe lidt morgenmad eller en is, når ja også er der den fantastiske opvarmede svømning pool, hvor de bare lige har glemt at sige at den er opvarmede af solen...

MEN! Nu har jeg fundet campingpladsen  hvor det sker! Man kan være der en hel uge, (Hvis ikke mere) uden at man kommer til at kede sig, den ligger på Fyn og hedder Hasmark, og ud fra alle deres skønne billeder så sker der noget hele tiden, og for alle andre.

På campingpladsen ligger der ikke mindre ind 6 legeplader, hvor mange campingpladser kan lige prale med hele 6 (og endda virkelige fede) legepladser!? og ikke nok med det så har de hoppepuder, svævebaner, legetårn, og endda en mooncarbane! Og om aften bliver bålet tændt og campingfar spiller op til sjove børnesange.

Priserne er faktisk billige, når jeg tænker over hvad vi nogle gange har givet, du kan se alle priserne her  og er du ikke til telt eller campingvogn så bare rolig så er der også hytter man kan leje, du kan se prisen her.

Så jeg ved ikke med jer, men jeg ved godt hvor jeg gerne ville holde en uges sommerferie!

Når ja, fik jeg sagt at der er ind døres badeland og wellness afdelingen ??
 
*Dette indlæg er sponsoreret, og alle billederne er lån fra Hasmark.dk*  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...