fredag den 9. maj 2014

Et lysende problem..



Jeg er kommet i et ret stort problem.. Jeg kan ikke finde ud af hvilke lamper der skal op i den 'nye' lejlighed, og vi er ude i loftlamper, men min visevært siger at alle kun har gulvlamper, så jeg er lidt i tvivl, hvad pokker jeg skal gøre, men hvad jeg i hver fald ved, er at jeg har forelskede mig i denne lækre væglampe, som skal hænge ved min seng, jeg synes den er så lækker, også er den endelig ikke så pokkers dyr som jeg synes nogle andre lamper godt kan være.

Der er faktisk en del billige og virkelig flotte lamper inde hos Lav pris vvs, hvor jeg også har fundet den smukke væglampe.
Jeg synes faktisk de har rigtigt mange flotte loftlamper, problemet er bare at jeg en 4 meter op til loftet.. men på den anden side har de også nogle virkelig flotte gulvlamper.  plus de har nogle fede bordlamper, faktisk er jeg faldet for væglampes storebror se ham her.

Men jeg kan ikke helt finde ud af hvilken lampe der skal længe hos mig, for hos Lav pris vvs er der alt alt for mange skønne lamper, hvilken en synes du er en fineste!?

*Dette er et sponsoreret indlæg og alle billederne er lånt fra Lav pris vvs*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...