fredag den 18. april 2014

Zofia

De fleste kender måske Zofia som blogger, nogen kender hende personligt. Jeg kender hende sådan online, på en måde.. Jeg har mødt Zofia tre gange, og set hende to gange uden rigtigt at vide om at det var hende. Men jeg har skrevet en hel del med Zofia!
 
For mig er Zofia ikke bare en pige fra Roskilde, der elsker og bruger enorm meget tid på teater og sin blog. På trods af, at jeg egentlig kun kender hende ud fra hvad jeg har skrevet med hende om, eller læst på hendes blog, så føler jeg at hun er en helt vild god veninde, som jeg har kendt i 100 år.
 
Vi har begge en drøm om at blive skuespiller. Vi elsker begge to at blogge, Zofia har bloggen her, mens jeg havde en tidligere.
Forskellen på os er, at hun virker som typen der tør tage de chancer jeg ikke gør. Vi vil begge to rigtig gerne ind på Statens Teaterskole... Hun har søgt ind to gange, hvor jeg modsat hende er hunderæd for, at søge ind for første gang.
 
Hun fik sparket mig i gang med at blogge, hun fik sparket mig i gang igen da min blog gik ned, pga. problemer og jeg derfor var nødt til at starte en ny op, hvis jeg ville fortsætte med at være blogger. Hun fik sparket til mine teaterdrømme, så jeg nu virkelig tør tro på dem for alvor.
 
Hun skriver om ting på bloggen, som jeg kan forholde mig til, ting fra hendes hverdag, de drømme hun har og om det hun elsker, og jeg elsker hende for det! Jeg var i sin tid ved at falde ned af stolen, da jeg læste at Zofia var ordblind, for jeg kender nogle stykker i min omgangskreds som er ordblinde, og de ville aldrig i livet turde starte en blog op, i frygt for at fejle. Jeg synes at Zofia klare sig godt! Ja hun har stavefejl, og hvad så? Det har folk der ikke er ordblinde da også :-)
 
Jeg synes at Zofia, er en skøn pige! Jeg ser enormt meget op til hende, for den person hun er og for det hun tør gøre. Fortsæt sådan unge kvindemenneske! Spørg man mig, har verden brug for flere Zofia'er.  
 
Tak fordi at du er dig Zofia!♥
 
 
 
 
// Cathrine
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Dette er et indlæg, med blik på min helt ærlige mening om kvindemennesket bag denne blog.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...