torsdag den 17. april 2014

Yo, 19 år!

I dag fyldte jeg 19 år, og det har bestemt været en skøn dag. Stille, men skøn! Jeg er typen der holder af en stille og rolig fødselsdag i selskab med familien, så det blev det. Jeg blev vækket i morges af min familie med sang. De havde været hos bageren, for at købe frisk franskbrød og wienerbrød - mmh mums! Vi plejer at pakke gaver op, inden vi begynder at spise morgenmad og i morges var ingen undtagelse. Jeg fik nogle virkelig skønne gaver synes jeg selv!
Omkring klokken 15.00 var det tid til kage, en kage jeg lavede med hjælp fra min søster, da jeg er virkelig dårlig til at lave noget som helst rigtigt i et køkken! Nogle timer senere var det tid til aftensmad, og igen - mmh mums! Det smagte bare godt! Jeg er stadigvæk propmæt, selvom det er ved at være nogle timer siden.
 
Jeg har igen været inde og forsøge mig lidt ad på Polyvore! :-O Det gik faktisk ret godt denne gang og jeg fik lavet billedet rimelig hurtigt.
Billedet nedenunder viser mine skønne gaver.
*Det skal lige siges at grunden til at der er en pil fra Ciaté - The Sequin Manicure neglelaksættet er fordi, at jeg ikke kunne finde den farve som jeg fik sættet i. Den Ciaté neglelak som pilen peger mod, er den farve som jeg fik neglelakssættet i.*

Birthday Gifts


Ciate beauty product
lordandtaylor.com



Remington blow dryer
$40 - johnlewis.com


Ciate nail care
lordandtaylor.com



Henri Bendel beauty product
henribendel.com


// Cathrine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...