onsdag den 16. april 2014

Outfit til påskefrokost

Da tiden til, at gå til en eller flere påskefrokoster nærmer sig med hastige skridt, forsøgte jeg mig lidt ad inden på Polyvore. Jeg har hele dagen inde i mit hovedet, forstillet mig flere forskellige Outfits jeg kunne vise jer, men hold nu op hvor jeg blev forvirret inde på Polyvore, så jeg har kun fået lavet et Outfit til jer. Til gengæld må jeg sige at jeg er positivt overrasket, over hvad jeg fandt frem til. Jeg synes selv at det er blevet godt, og jeg kunne bestemt godt selv finde på, at trække i det sæt jeg har sat sammen (hvis jeg ellers ejede tøjet naturligvis).

Det var vigtigt for mig, at der var et eller andet gult i blandt dette sæt, for når folk siger påske tænker jeg gul! Jeg havde egentlig kun regnet med, at det skulle være en gul accessories, men da jeg så den gule cardigan blev den tanke ellers kasseret. Cardiganen må jeg bare eje! I kan se sættet herunder.

Outfit til påskefrokost (Easter outfit)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...