mandag den 14. april 2014

Skal, skal ikke?

Til november gæster Ed Sheeran Danmark, og jeg vil SÅ gerne se ham! Jeg sad dog ikke klar da billetræset startede, for jeg ville ikke bestille en koncertbillet til en koncert, som jeg måske ikke ville kunne gå til, for hvad nu hvis jeg brugte penge på en billet, ikke kunne tage af sted alligevel og så slet ikke have muligheden for, at komme af med billetten? :-O

Én ting jeg ikke vidste, var: at han åbenbart er en kendt/populær ung herre i vores lille land. En af mine veninder forsøgte at få billetter med sin søster, men uden held. De står nu på en venteliste og håber virkelig på at få billetter. Det har fået mig til at overveje, om jeg måske også skulle skrive mig på? Hvis han virkelig er sådan en eftertragtet musiker, burde det ikke være svært at komme af med billetten, i et tilfælde af jeg alligevel ikke kan? Skal, skal ikke? - Jeg ved det ikke :-O

Min spekulation køre der ud af med fuldt tryk på, men selvfølgelig til lyden af den fantastiske Briter ♥ Jeg har samlet fire af de sange han har lavet, som jeg bedst kan lide. Jeg elsker virkelig lyden af hans stemme, uuuuhm!
 
 
 
 
 
// Cathrine

2 kommentarer:

  1. Jeg synes helt klart du skal! Han er en fantastisk sanger!
    Prøv og hør sangen "Kiss Me" og "Small Bump" De er simpelthen så gode!

    www.gunnbrit.bloggersdelight.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej.
      Tusinde tak for opfordringen til at hører de sange du skrev. Jeg har nu hørt dem, og wow de var gode! Efter jeg havde hørt sangene, var jeg ikke længere i tvivl og jeg står nu på ventelisten, til koncertbilletter :-)

      Hilsen Cathrine

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...