søndag den 20. april 2014

I dag for 3 år siden ..



Så er jeg kommet hjem fra en skøn skøn ferie! (Den skal i selvfølgelig nok høre meget mere om)
Dagen i dag, er gået med fødselsdag hos min papfar plus vi har sendt en kær tanke til min elskede oldemor, som døde for tre år siden, selvom der er gået tre år, så er savnet til denne fantastiske kvinde bestemt ikke blevet mindre, selvom det har hjulpet lidt, at jeg har fået skrevet hende på mit håndled, det mindre mig om at hun giver mig en hånd hver dag.

Men jeg vil endelig ikke skrive så pokkers meget, lige om dette emne, da det endelig er et ret svært emne at snakke om, men jeg havde bare lige behøv for at få luftet tankerne.

Jeg håber i har været søde ved min skønne gæsteblogger Cathrine og at i har haft en skøn uge!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...