mandag den 21. april 2014

Hola hola!

Hola!
E og jeg er kommet hjem fra skønne Spanien, hvor vi har nydt hinanden en hel uge, hvor vi bare har slappede af, spist masser af lækker mad, nydt solen (Og nej.. Jeg er ikke blevet brun, men jeg har fået en masse fregner med hjem!) Når ja, også har vi shoppede en hel del! Og jeg har da selvfølgelig også en lille ting med hjem til en af jer! (Give awayen kommer i løbet af ugen)

Jeg var så heldig at få lov til, at få E med på ferie, ellers skulle det kun være min far, farbror, hans kæreste og mig.. Fedt især nu hvor de andre tre næsten kun tager til Spanien for at spille golf, og eftersom jeg nok har en smugle damp når det glæder ting der ikke interesserer mig 100%, så jeg er over ud lykkelig at jeg fik lov til at få E med på ferie!

Så E og jeg fik spist en masse lækker mad, fik fejeret 2 måneders dag der nede, spist lidt mere lækket mad, shoppede en del! (nogle dage var vi oppe på en 8 timer i træk, ups!) Fik taget en masse lækre billeder, af alt og ingenting og sidst men ikke mindst så fik vi besøgt mine elskede farfar og farmor, som bor 13 uger om året i Spanien.

Men i får lidt billede storm, også håber jeg i har haft en skøn uge!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...