torsdag den 20. marts 2014

Dirty Dancing på dansk!

 
 
(Robert Hansen,  Claus Bue, Kirsten Norholt, Mathilde Norholt, Silas Holst,  Karina Frimodt, James Sampsom, Line Krogholm)
Jeg var i dag til presse møde (sammen med min svigerfar) på den nye musical der kommer i februar 2015, juhu for endnu en virkelig fed musical, men buhu at der er så lang tid til .. øv!

Men de gav en lille smagsprøve på hvor fedt det bliver, med det lækker danse nummer mellem de to hovedroller, Silas Holst og Mathilde Norholt, i rollerne som Johnny Castle og Baby og hvis nogle skulle være i tvivl så gjorde de det hammer godt, og det er nogle sprøde stemme de har fundet som skal synge sangende to af de skønne stemmer er James Sampsom som også spiller kapelmesteren på det ferie sted hvor baby og hendes familie er på ferie og en af de skønne kvinde stemmer synes af Line Krogholm, som har en fantastik stemme.

Babys far spilles af Claus Bue og den skønne kvinde der spiller hans kone er Kirsten Norholt, (Som også er Mathildes mor i det virkelige liv) og den irriterende søster spilles af Laura Drasbæk.

Den skønne Karina Frimodt spiller også med i Dirty Dancing hun skal svinge hofterne i rollen Penny Johnson og den kære Robert Hansen får lov til at spille den smarte og sjove Neil Kellerman.

Jeg ved ikke med jer, men svigerfar og jeg blev enige om at det bliver godt, og han glæde sig til at følge den som den pressemand han er og jeg glæder mig til at følge den, med det teater hjerte jeg nu har!

Plus jeg måske fik foden lige mere ind for teaterverden i dag, ved at snakke med en bestemt skøn kvinde, men det kommer i til at høre meget mere om hvis det bliver til noget.

Hvis i ligesom jeg også gerne vil ind og se den nye frække Dirty Dancing så smut ind og køb din billet nu lige her!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...