tirsdag den 18. marts 2014

Et smut til Baaarca

Billede er taget for 1½ år siden i Gaudi pakken i Barcelona. 

Hvis der er noget af det jeg elsker aller mest, så er det virkelig at rejse! Som et gammelt ordsprog siger, At rejse er at leve, og sådan har jeg det 100%

Og jeg har fundet en fantastisk hjemmeside som gør alle mine rejse drømme muligt, nemmelig 65-ferie.dk, som har rejser lige efter min mening! nemmelig ferier med indhold.
For jeg er ikke typen der gider ligge på en strand en uge og bare ligge.. Og nej, at læse en bog høre ikke under en ferie med indhold, for det kan jeg jo ligeså godt gøre hjemme i min sofa i oktober måned..

Nej for 65-ferie.dk har den slags ferie hvor, man måske er afsted en uge også hver anden dag er der en tur hvor man tager ud og ser noget, f.eks, hvis man tager til Barcelona så kan et uge program for 5 dage se sådan her ud:

Dag 1.
Du flyver fra Københavns luft havn til Barcelona, tjekker ind på dit hotel og kommer ud og ser den smukke La Rambla, som er lidt som strøget, men på en helt helt andet måde, men hvor der er en masse skønne cafeer, masser af glade mennesker og ellers masser af liv.

Dag 2. Fri dag.
Der kan man jo selv udforske den skønne by Barcelona, 65-ferie.dk har en ekstra tur som går til Det Gotiske Kvarter.
Da jeg selv var i Barcelona med min gamle klasse, var vi ude og se Barcelona stadion, som er en kæmpe oplevelse også selvom man intet ved om fodbold (Ligesom jeg..) Men de har et muserum hvor man kan gå rundt også kan man komme ind på selve stadionet.

Dag 3.
Den står på boblevand, hvor i kommer på rundvisning på en vinkælder og høre en masse om hvordan de laver den skønne vin der nu kommer fra Spanien af.

Dag 4. Fri dag.
Der har 65-ferie.dk en virkelig fed ekstra tur, som man ikke må sige nej til!
Det er nemmelig en tur til La Sagrada Famílía, som nok er verdens smukkeste kirke, som Gaudi har tegnet (Så vidt jeg husker..) som han bruge over 40 år på at bygge, som de igen er begyndt at bygge på, og regner med at blive færdig i 2020 cirka, det er klart noget der skal ses før det bliver færdig, og jeg skal skam også ned og se det, når de engang bliver færdig! 
*Hvis i kunne finde tid i løbet af ugen så smut forbi Gaudis park!* 

Dag 5. 
Der rejser du så tilbage til København i løbet af eftermiddagen. 


Altså jeg ved ikke med jer, men jeg er mere ind solgt, og jeg ved at jeg skal spare op til en fed ferie med masser af oplevelse og af slapping til Spanien (her) hos 65-ferie.dk

Så smut ind hos 65-ferie.dk og se om din næste drømme rejse er klar til dig! 
(Dette er et sponsoreret indlæg)  



2 kommentarer:

  1. Årh det kunne være lækkert! :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det gjorde i hver fald ikke noget med sådan en uge i varmen! :D

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...