onsdag den 26. marts 2014

Billige Lyngby vaser



For et en lille uge siden, var jeg et smut forbi Bilkas hus & have afdeling, hvor de har disse skønne look-a-like Lyngby vaser (som man selvfølgelig ikke kan bestille over nettede.. jeg har undersøgt det for jer.. ) Men den store hvide vase kostede 40 kroner, som jeg nu er ganske okay, når de rigtige Lyngby vaser koster 499.95 kroner.. Og de små hvide og rosa kostede kun 15 kroner.
Og den pinke har jeg købt i søstrene grene til 19 kroner.
Men jeg drømmer nu stadig om den grønne rigtige Lyngby vase.

Hvordan har i de med sådan nogle vaser?

8 kommentarer:

  1. Billigt! Og de ligner jo meget godt. Kunne aldrig drømme om at betale 500 kroner for en vase. Så takker for tippet <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er vildt billigt!
      Nej det kunne jeg heller ikke drømme om, det er alt alt for meget! :o

      Knus <3

      Slet
  2. Fin blog, forårs farver! Jeg elsker jo din blog! Virkelig gode indlæg! Keep up the good work!

    KNUS www.juliafriel.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak søde Julia, hvor er du sød!

      Slet
  3. Super fint alternativ! :)

    Kig gerne forbi - miaekholm.blogspot.dk<3

    SvarSlet
  4. Den grønne er faktisk heller ikke en original Lyngby vase, men en der er kommet efter Lyngby, som kalder dem Lyngby vasen :D De er en smule billigere end originalen :D Men fine, det er de!! :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, den gamle originale Lyngby vase, fås hvis kun i hvid (er endelig ikke sikker! :o ) også fås den også med blomster.
      Dem der laver den i grøn nu, er dem der fik rettighederne til at Lyngby vasen, også er der et andet firma der har fået lov efter :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...