onsdag den 5. februar 2014

Medina


Jeg ved ikke hvad i har hørt af musik de sidste to dage? Jeg har i hver fald hørt Medina med hendes nye single Jalousi, jeg hørte den faktisk første gang for et par måneder siden på youtube hvor der var en der havde optagede den til en af hendes intim koncerter, og siden har jeg siddet og ventede på denne sang, for den betyder nu lidt for mig .. Jeg sad og hørte denne sang for første gang da jeg fik af vide at ham jeg har været forelskede i, i snart 5 år, havde fået en kæreste (Det skal lige siges vi har små datede i perioder .. ) Og hun er virkelig smuk, har langt lyst hår og er bare sådan en pige alle fyre vender sig om på gaden af.

Men jeg synes i også skal have tilbuddet om at høre denne fantasiske sang!

Ps. min kjole er helt ny, og er fra Vila til 269,95 kroner! :o




                       



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...