tirsdag den 4. februar 2014

Instagram jan-feb


1. En hel dag kun i morgenkåbe og masser af teater. 2. Mine pauser på arbejdet gik med teater læsning. 3. Efter en lang dag, er der intet som smelter mit hjerte som Jaspis. 4. Uhh optagelsesprøve på skuespillerskolen.


1. Det var så koldt uden for, at jeg lignede en tomat .. 2. Yaaay, der komme mini Kay fugle til marts, to små fugle i mørk eg og natur eg til 750 kroner! 3. Min lykke halsklæde til optagelsesprøven. 4. Jeg synes bare alle i blogland, instagram og på min facebook er gravide, og jeg er bare fed. øv!
1. Jeg har købt mig 10.000 Hama perler til 89 kroner! :o Så nu er jeg gået i gang med et evighedsprojekt! 2. Jeg har lavede et wc skilt. 3. Jeg tror jeg har spottede fine Anders fra Handcraftedcph. 4. Jeg hænger lige lidt ud med Lille My.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...