torsdag den 6. februar 2014

Lidt mere fyld















                                                                                                                                                              


Jeg kunne vælge at kalde de trøste shopping, meeeen mit liv er sku for lort til at være ked af det! Jeps, jeg gik ikke vider på nogle af skuespillerskolerne til anden prøven, øv øv, men jeg prøver igen næste år plus jeg går her og overvejer at søge ind på musical akademiet, det eneste problem er jo bare at man skal kunne synge for at komme ind der, og det er jeg nu ikke lige den bedste til, så det går jeg lige og tænker over hvad jeg skal gøre ved det.

Jeg kunne også være ked af, at Mikkel og jeg er gået fra hinanden, men jeg gider endelig heller ikke gå og græde snot over det, som han selv siger han er den virkelig følsomme og jeg er lidt den der ikke viser mine følelser, så hvorfor begynde på det nu?

Jeg kunne også være ked af at jeg har smidt mit nøglekort væk, så jeg kan ikke se hvad jeg har på min konti.. Idiot Zofia.! Men det er jeg nu heller ikke ked af.

Jeg er faktisk rigtigt glad fortiden, jeg har købt mig en stol, eller en mini stol i Bahne til 119.95 de skarpe kan se at det er en mini model af 'Svanen' af Arne Jacobsen også har jeg købt mig lidt mere Royal Copenhagen, denne gang en fin lille hvid riflet sukkerskål til den lette sum af 99.95 kroner! :o
Og med lidt medarbejder rabat fik jeg den kun til 80 kroner! :o

Hvordan går i og har det? :)

1 kommentar:

  1. Øv! Men fedt, at du stadig holder hovedet højt! That's the spirit girl! (y)
    Jeg har selv gået længe og følt mig demotiveret og nede, da jeg har gået og været ledig, efter at være kommet ovenpå igen efter sygdom og stress - men nu er det heldigvis vendt! Jeg har fået arbejde, og starter indenfor de næste 14 dage - så det er jo dejligt :D
    - held og lykke med næste års prøver!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...