fredag den 10. januar 2014

Nytårsforsæt


Jeg ved ikke helt om jeg er typen der tror på nytårsforsæt, og især ikke det der med at 'Jeg skal træne mere' 'Spise sundere' sådan noget tror jeg slet slet ikke på, og jeg tror heller ikke at de holder, sorry to say, men sådan er min holdning nu altså, dog har jeg som sådan ikke nogle nytårsforsæt selv, men jeg har nogle ting jeg gerne vil på nå her i 2014.

  • Gemnemføre optagelseprøven på skuespillerskolen her den 24 januar!! (Der er fucking to uger til i dag!) 
  • Gå videre til anden og tredje prøven på skuespillerskolen. 
  • Og selvfølgelig komme ind på skuespillerskolen!
  • Flytte i min egen lejlighed sammen med Jaspis. 
  • Blive bedre til at skulle synge foran andre.. 
  • At jeg skal være glad og lykkelig

Hvad med jer, har i nogle nytårsforsæt? 

4 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...