mandag den 13. januar 2014

Eventyret starter her




Jeg er et af de mennesker der efter af prøve mine grænser af, og da søde Martin fra Dating.dk spurgte om jeg ikke ville prøve mig en dating profil, kunne jeg jo ikke lade vær med at blive fristede, og på den anden side, havde jeg meget lyst til at sige nej, ikke fordi jeg synes det er et tabu at have en dating profil, men mere fordi jeg ikke synes jeg er så skide godt til at date, eller for den anden side skynd, så pisse godt til det der med at lære nye hjemmesider hurtigt at kende.

Men mit frygt blev til virkelighed! Jeg er virkelig dårligt til at flirte/date ..!!! Men noget der virkelig kom bag på mig, var at hvor overraskende hurtigt jeg kom i det, hvordan man skrev til folk, hvordan man søgte på nogle tæt på mig, og alt det der andet hyggelige noget, der faktisk høre til inde på sådan en dating side, og nej det er ikke kun 76 året gamle skumle mænd der er der inde, selvfølgelig er der også sådan nogle, men nu var der faktisk kun en ud af de 20 mennesker jeg skrev med (Uuuuuhjaaa, jeg er player :o  )  

Jeg har faktisk en del venner og veninder der også har kastede sig ud i en Dating.dk profil, for at se om de kan finde kærligheden, eller bare en ny ven de kan drikke noget god vin med.

Jeg har endelig ikke som sådan nogle voldsom holdning til dating profiler, for hvis man virkelig vil prøve at finde kærligheden, så synes jeg det er en fantastisk opfindelse, for tænk nu hvis du sidder i København, og din drømme person sidder i Aalborg, hvor stor er chancen så lige, at den ene gang i dit liv, at du lige møder ham eller hende? Ikke ret stor, der synes jeg noget ligesom Dating.dk er fantastisk!


Hvad er din holdning til dating sider? Og tror du på kærlighed ved første klik? ;)

Dette indlæg er lavede i samarbejde med Dating.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...