tirsdag den 7. januar 2014

Julen 2013

Jeg spurgte på bloggens facebook side, om i ville se mine julegaver et et indlæg eller en video, og i var enige om et indlæg, så her er det så :D 


Fra min mor og papfar fik jeg en selvudløser til mit sejlreflekskamera.
Pris: 129.95.-


Fra mit arbejde fik jeg to hvid riflet krus fra Royal Copenhagen.
Pris: 299.95 .-
Fra min bedsteforældre og farfar & farmor et kobber Georg Jensen.
Pris: 999.95.-
Fra min mor fik jeg en for sjov gave, som er en wc børste, med en mikrofon for enden.
Pris: 49,95.- (Og er fra Søsterne Grene)
Fra min far fik jeg en festival billet.


Af min kæreste fik jeg to billetter til Grease den 12 februar.
Pris: Cirka 900 kroner for to billetter. Køb her
Det var mine julegaver for i år, jeg håber i alle har haft en god jul og kom godt og sikker ind i det nye år!

Hvad fik du i julegave??

2 kommentarer:

  1. Sikke en masse lækre gaver! :-) <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, i sær efter jeg ikke regnede med at få nogle gaver! :o

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...