onsdag den 13. november 2013

Status


Undskyld det virkelige dårlige webcam billede, men jeg synes i skulle have et billede fra øjeblikkede.


Men som den kloge læsere nok har opdagede at der ikke kommer så pokkers mange indlæg for tiden, og den kloge læsere har ret!
Jeg har så mange idéer til indlæg til jer, men tiden er der bare ikke så pokkers meget af.. efter jeg startede med at arbejde i Kop&Kande, så går 2-4 af mine dage der ned, og når jeg kommer hjem efter en 14 timers dag hvor jeg heletiden har skulle noget, så er jeg bare træt!
Min krop er ved at vende sig til at skulle være på heletiden, jeg skriver altså ikke dette indlæg for i skal synes det er synd for mig, for det er det bestemt ikke, jeg skal jo være lærer at sige nej, hvis jeg ikke har tid!

Men i kan lige få en lille liste af noget det der går og fylder i mit hoved.

  • Jeg er jo flyttede fra min elskede It-klasse, til enkel fag, hvilket gør at jeg er ret ked af at gå i skole nu.
  • Jeg arbejder en del, og jeg glæder mig altid til søndag, for der kan jeg sove længe.
  • Jeg har planlagt 700 indlæg til jer, men jeg har ikke tid til at skrive dem..
  • Jeg mangler et sted at bo.
  • Jeg mangler at finde det stykke jeg vil søge ind på skuespillerskolen med.
  • Jeg prøver at få så mange solo drama timer som jeg har råd til.
  • At jeg jeg er en virkelig dårlig veninde for alle mine venner.
  • At Louise snart heller ikke har noget sted at bo.
Det var lidt af det, jeg vil ikke fylde jer med flere ting der fylder i mit hoved, jeg ville bare fortælle jer at det ikke er fordi jeg ikke gider blogge mere.

Jeg håber i alle har det dejligt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...