torsdag den 14. november 2013

Jule gag-gag!


1 // 2 // 3 // 4 // 5 // 6 // 7 //

Dette er et sponsoreret indlæg
Det er faktisk lidt sjovt med dette indlæg, jeg har snakkede med en god ven Christian, om vi skulle holde julefrokorts for It-klassen, hvor vi skal komme udklædt, og dagen efter modtager jeg en mail om jeg har lyst til at skrive om Gag.dk, som jo er en af Danmarks fedeste kostume online shop som har alt til den sjove temafest og i mit tilfælde er det alt deres jule kostumer der fanger mine øjne, og igen gør Gag.dk det rigtigt godt, jeg elsker og jeg kan virkelig bruge mange time på at sidde og kigge alle deres ting igenmen, og jeg ved mig selv, at jeg bliver nød til at købe de guld sko, de er alt alt alt for fede, til den der tossede type som elsker alt hvad der har med glimmer og glitter at gøre - og sådan en tosse er jeg jo!

Til alle der ikke kender Gag.dk, for det første KÆMPE FEJL, gag.dk er Danmarks fedeste hjemmeside, som har alt inden for kostume verden, hos er der fragt fra 49 kroner, deres priser er lige til at leve med, da jeg selv sad og kiggede på kostumer til klassen julefest, blev jeg lidt 'Ejjjj vel, så skal jeg jo have to!' der er levering mellem 1-2 dage, hvilke gør at du næsten kan bestille når du skal til at afsted, hvilke jeg synes er fedt, så man ikke behøver at bestille tre måneder før festen er der .. Også er der 14 dages returret hvilke er ganske lækker!

Så hvis du kender eller ikke kender, så smut ind på Gag.dk, og se om de har dit næste kostume!

Dette er et sponsoreret indlæg - med blik på min ærlige mening om produktet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...