torsdag den 7. november 2013

Jeg gjorde det ..


'Hej, hvordan har i det med homoseksuelle?' Var der en (virkelig flot) ung fyr der spurgte Louise og jeg om da vi kom gående ned i gågaden.
Vi kender det alle sammen, de søde unge mennesker, der prøver at rede verden, altså når vi har 3 sekunder til at nå vores sidste tog, er det ikke cirka sådan det altid er?

Og sådan var det også for mig idag .. Jeg har 6 minutter til at nå fra den ene ende af gågaden til den anden, for at komme på arbejde, hvor ham der Kristoffer så vælger at stoppe os, hvor jeg så siger han må gå med, hvis han skal prøve at sælge noget til mig, frisk han var og gik (Eller løb..) med os, han spurgte til mit syn på homoseksuelle, hvor jeg på 5 seksunder finder de tre første dejlige homoseksuelle (Min svigerindes bror, Patrick Pankalla og Daniel Ishøj tre fyre jeg har dyb respekt for) Så jeg kiggede lidt underligt på ham, som i han spurgte om hvad jeg ville synes om at flytte til Mars, jeg synes faktisk det var det virkelig underligt spørgsmål, og som min gamle forstander sagde : Jo mere kristen du bliver jo mere menneske bliver du, men du bliver aldrig mere end et menneske, (Ja, jeg har gået på en kristen efterskole) Men manden har jo ret for pokker, ligemeget hvor meget du gør, og hvordan du er så er du jo 'bare' et menneske.

Og da den kære Kristoffer begyndte at sige i et eller andet land, der fik man 10 års fængselsstraf for at gå ud og sige man er bøsse, der gik det virkelig op for mig, at der er noget galt med verden, derfor fik Kristoffer lov til at snakke færdig og fortælle mig om alle de ting de vil gøre for at få denne lov fjernet (For tredeje gang faktisk!) Også skrev jeg under på at jeg gerne vil støtte med 75 kroner om måneden, eller de 2,5 kroner det cirka er pr. dag.

Hvis du ligesom jeg har lyst til at støtte alt det Amnesty gør så smut forbi her og læst meget meget mere om det!

Har jeg nogle læsere der støtter Amnesty??

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...