torsdag den 21. november 2013

Er jeg en kliché nu?


Der er 8 dage til at jeg skal sende min ansøgning til Skuespillerskolerne, og jeg har i dag fundet den tekst jeg skal fremføre, OG ja,bare lad mig en kæmpe mega mother fucker kliché, det er ok..! For efter 3 år hvor jeg har sagt at jeg aldrig aldrig ville gå til en prøve med denne tekst, ligemeget om det så vare den sidste tekst der var tilbage på alle biblioteker i hele Danmark, så har jeg gjort det nu.. Jeg har valgt en lille fin pink bog fra bibliotek hylden hvor der står Romeo og Julie på .. Og ikke nok med det da, så har jeg valgt balkon scenen!
I skulle have set min dramalærers hoved da jeg sagde, Romeo og Julie efter han i 3 år har hørt mig hårdnakkede sagde nej, hver gang han har sagt at jeg jo bare kunne spille Julie, og nu prøver vi det så!

Hvad synes i, er det for kliché?

2 kommentarer:

  1. Nogle gange kan klichéer være en god ting. Folk prøver konstant at overgå hinanden - det skal være vildere, det skal være ukendt, det skal være (...)
    Hvis din mavefornemmelse siger til dig, at det skal være Romeo og Julie - og hvis du sparker bagdel i fremføringen, så skide være om det er kliché! Go get them, giv dem en balkon-scene de sent vil glemme!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...