onsdag den 20. november 2013

Min historie af

Livets store spørgsmål - Hvorfor er vi her??
Dette er nok et af de få spørgsmål vi aldrig får svar på, men kun kan gætte os til. Har du nogensinde tænkt over dette spørgsmål? Hvorfor du er her?... det har jeg. Jeg tror jeg er her for at støtte folk og være der for dem i både gode og dårlige tider, guide dem videre på rette vej og være deres ven. Jeg selv har haft det man kalder en hård barndom med sygdom i familien, svigt og mobning - meget mobning og har derfor selv haft brug for den støtte og de råd for at komme hertil hvor jeg er i dag. Men jeg er stærk og er nået langt og derfor tager jeg gerne folk til mig og er åben overfor alt, da alle har en grund til at være her... Men hvorfor er du her? Prøv at tænk over hvad du har udrettet her i livet, måske har det noget med det at gøre? det tror jeg. Derfor har jeg valgt at oprette en gruppe på Facebook som hedder "Gruppen for fysisk/psykisk syge og pårørende (18+) hvor vi alle har noget til fælles og hvor vi kan støtte hinanden og være der for hinanden både i de gode og i de dårlige tider... Der er stille og fredeligt og nogle fantastiske mennesker fra hele landet. Kig endelig forbi hvis det er et forum der lyder til at passe på noget af det du søger. Men en ting er sikkert, Lad ikke en dårlig dag få dig til at føle at du har et dårligt liv!
- Anonym

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...