fredag den 22. november 2013

Julegaver idéer


Hallooou alle mine små julenisser! (eller bare læsere for at være så pisse kedelig..)

Jeg spurgte på bloggens facebookside (Her) om det var noget med nogle julegave idéer, og da der bare vat en der smed et like, tænkte jeg fair nok selvom jeg ikke selv skal holde jul i år, så kan jeg da godt finde nogle ønsker til jer, jeg har prøvede at finde lidt til en hver smag, men hold op det er svært! :o

Jeg håber i kan bruge mine 24 ønsker til noget (:
Held og lykke med jeres julegave jagt!




1 // 2 // 3 // 4 // 5 // 6 //
1 // 2 // 3 // 4 // 5 // 6
1 // 2 // 3 // 4 // 5 // 6

1 // 2 // 3 // 4 // 5 // 6

2 kommentarer:

  1. Hvorfor skal du ikke holde jul?

    Jeg glæder mig så meget til denne jul, da det bliver den første jul, hvor jeg er mor ^^ den største ønske, jeg kunne ønske mig!

    Kram Pernille

    www.nilleslilleverden.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er ikke det store familie menneske, også skal jeg fokusere meget mere på mit teater i år! :)

      Åh, det kan jeg godt forstå!!

      Knus :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...