lørdag den 12. oktober 2013

Noget nyt på bloggen!



Jeps jeg har fundet på noget nyt, jeg synes der skal på bloggen Fortæl din historie det er hvor en af mine læsere eller en anden blogger, får lov til at skrive et indlæg (Eller måske flere) men i hver fald kommer en masse dejlige og seje tøser og fyre til at dele lidt at deres liv med jer, intet om det er noget trist eller noget glædeligt!
Allerede nu, har jeg hele 5 og 6 med min egen historie, for hvordan kan jeg forlange af nogle af jer skulle komme med en personlig historie, uden jeg ikke selv gjorde det? Så min trist historie får lov til at starte ballet, hvor jeg overlader bloggen til alle de skønne og seje drenge og piger!

Hvis du også vel dele din historie med os andre, så frygt ej! Du kan stadig nå at være med alt du skal gøre er:

Finde ud af hvilken historie du vil fortælle os.
Skrive det hele ned (Eller så meget du vil fortælle) ind i en mail og sende den til hvidesko@hotmail.dk

Og der ingen grænser, du må skrive lige hver du føler er den rigtige historie for dig, og der er ikke noget med at du kun må skrive to sider, hvis din historie fylder 50 sider, så fylder den 50 sider også laver vi bare del 1, 2, 3, 4 intet problem!

Der er ingen tidsfrist, du bruger den tid du skal bruge på din historie, da jeg synes du skal kunne bruge alt den tid du har brug for.

OG en meget vigtigt ting, du vælger selv om du vil have dit navn på bloggen, det kan jo være du gerne vil fortælle din historie, men ikke vil have dit navn, så kan du vælge et andet navn eller være anonym, og det er der overhoved ingen der sætter spørgsmålstegn til!

Så jeg håber i vil dele jeres historier med mig og min dejlige læsere, eller så må i nyde alle vores andres historier!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...