fredag den 11. oktober 2013

Er du på su?



Jeg har fundet en fantastisk hjemmeside, nej den er ikke engang fantastisk den er overdrevene fantastisk, og det er hjemmesiden jeg kommer til at bruge de næste 10 år af mit liv tror jeg faktisk!
For jeg snakker nemlig om hjemmesiden ved navn Sulivet.dk kender i den? Hvis ikke skam dig, det er virkelig et besøg vær!

Det er en ung gut ved navn Claus der har startede Sulivet.dk, og denne her fantastiske hjemmeside har svaret på alle de spørgsmål man kan have ved SU, alt lige fra råd til mad, transport, flytte guide, A-kasse, madplan til 2, studiematerialer og meget meget mere, Sulivet.dk har virkelig svar på alle spørgsmål!

Det er jo ingen hemmelighed at jeg gerne vil flytte hjemmefra og jeg derfor undersøger rigtigt meget ang. det med at flytte hjemmefra, ligger en del budgetter for hver gang jeg får tilbudt en lejlighed, og der har Sulivet.dk virkelig givet mig en øjne åbner, bare det der med hvor meget det cirka koster at ryge på et år! Hvad tror i cirka en ryger bruger pr år for at ryge? 5000? 8000? nejnej faktisk hele 13.680 fucking kroner! :o Prøv lige at overvej hvor mange ganges husleje man kan betale for 13.680 kroner? Vi leger lige at vi har en hus leje på 3500 kroner det er næsten 4 månedernes husleje for et års forbrug smøger! Jeg synes det var vild da jeg lige sad og tænkte over den..

Sulivet.dk linker også til nogle hjemmesider der er gode at kende til når man flytter, alt i alt er jeg jo bare smask forelskede i denne hjemmeside, Sulivet.dk har også en facebook side så i kan følge med, når Claus finde noget nyt han vil dele med os andre.
Du kan følge med lige her, smut ind og like, for de 549 like han har, er slet slet ikke nok til sådan en fantastisk side!!


Har jeg nogle læsere der er på SU?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...