torsdag den 10. oktober 2013

Fototapet



                                                      Dette er et sponsoreret indlæg

Som i alle nok snart ved, så glæder jeg mig så pokker meget til jeg skal flytte hjemmefra, derfor er jeg hele tiden på udkig, og jeg er faldet pladask for det der hedder fototapet og fotostarter, som så vidt jeg har forstået er lidt det samme, men det må i altså ikke hænge mig op på!

Men jeg er dybt forelskede i det her fototapet og jeg er sikker på jeg skal have det over alt i min nye lejlighed, (Jeg bliver nød til at have en kæmpe lejlighed, for jeg er blevet forelskede i en masse af disse fine fototapeter fra Billig maling de har alt lige fra fototapet til børneværelset, med træer, stenvæg, palmestrande, retro tapet, og en masse masse mere!

Jeg har allerede forelskede mig i de første 20 tapeter især de her, især dette her, da det mindre rigtigt meget om der min far bor og det her hvem skal ikke have en sten væg hjemme i stuen! Det skal jeg i hver fald, og jeg har fundet ud af at alle mine fototapeter skal være fra billig maling, da de har nogle dejlige lave priser hvor vi alle kan lege med, der er frifragt ved køb af over 1000 kroner (Og åhjo, det kommer man hurtigt til, når de har så mange lækre ting!) og ikke nok med at de er billigt, og der er frifragt ved over 1000 kroner, så er der levering mellem 1-2 dage! :o

Jeg vil klart anbefale dig at smutte forbi billig malings hjemmeside ud her og tjek alle deres lækre fototapeter ud.


Dette er et sponsoreret indlæg - med blik på min ærlige mening om produktet.

2 kommentarer:

  1. Fint indlæg! :)

    Kig forbi bloggen - lige nu er der en giveaway om en lækker v-ring!
    http://miaekholm.blogspot.dk/2013/10/giveaway-tid-vind-en-lkker-v-ring.html

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...