søndag den 1. september 2013

Ja, jeg lever altså endnu!

Hej og velkommen ind i tresmåords lille efterårs stue!

Jeg har virkelig savnet at blogge, sidst i har fået et indlæg, var i mandag og siden mandag er det bare gået stærkt! Jeg har været i skole, oppe og træne, været i kbh for at se nogle venner, fået en masse søde morgen beskeder, haft intro dag med min klasse, grint, været til 18 års fødselsdag hos min fætter, spist verdens bedste is, spist blåbær, drukkede kaffe shake fra Paradis, hyggede med to tosser fra min klasse, drukkede te af en kop på størrelse af en skål, spist virkelig god mad hos en ven, mødt klokken 10 tre ud af fem dage, været i byen og været et smut i Odense for at besøge en dejlige en

Så jaaa, jeg har haft en masse og se til!
Ved i godt at hvis jeg ikke skriver noget på bloggen eller på facebook siden, så kommer der helt sikkert noget ind på min instagram @zofiabb som i er mere ind velkommende til at følge!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...