mandag den 2. september 2013

Alle ved det ..


Dette er et sponsoreret indlæg
Ja .. Jeg kan jo nok ikke rigtigt komme uden om det .. JEG ELSKER URE! OG min kærlighed til ure blev overhoved ikke mindre på nogle måde, da jeg i lørdags kom hjem til mit nye super lækre Sinobi Light i sort fra Watchmen, de har virkelig nogle af de flotteste ure der inde, og jaja jeg ved godt det er herre ure, men nu ligger landet jo også sådan, at jeg går med butterflys, herre trøjer og drenge caps, så hvorfor dog ikke også eje et virkelig lækkert herre ur!? - Nej jeg ved heller ikke hvorfor.

Mit søde obi (Det kalder jeg mit ure, det er så meget lettere!) og jeg havde kærlighed ved føreste tik, Sinobi light uret er lavet i rustfrit stål, har en virkelig lækker læderrem, vandafvisende og vejer næsten ingen ting, det er virkelig lækkert at have på, jeg synes godt nogle ure kan være så tunge, at man ikke gider have et på en hel dag, men det problem er der ikke her!

Så hvis du står og skal købe et nyt ur til din kæreste, mand, bror, ven eller dig selv så smut forbi Watchmen.dk 


Dette er et sponsoreret indlæg - med blik på min ærlige mening om produktet.

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...