tirsdag den 3. september 2013

18 random facts

Jeg tænkte om har lyst til at komme lidt tættere på mig? Hvis ja så læs med og hvis ikke så rul ned til næste indlæg (;


1- Det menneske jeg elsker mest over alt på jorden er min dejlige oldemor. 2- Det eneste jeg nogensinde har smidt væk, er mit Andrea fra Kaj og Andrea ur, ellers intet! 3- Jeg elsker lyserød, baby lilla, glimmer og sølv, som i ELSKER ELSKER. 4- Jeg kan ikke gå uden for an en dør uden min ipod i ørerne.5- Jeg drømmer om at bo i en lille lækker to-værelset lejlighed i midten af Aarhus gågade. 6- Jeg har været forelskede i den samme fyr i fire år, uden at ville indrømme det, det er først gået rigtigt op for mig nu .. 7- Jeg synger altid, også når jeg er ude og handle. 8- Jeg har cirka 50 tasker 8- Jeg kunne rigtigt tænkte mig at udgive en cd engang. 9- Jeg kan ikke blive brun, lige meget hvad. 10-  Min lille hund sover hver nat oppe i min seng. 11- Jeg er verdens største B menneske. 12- Jeg fik helt neon pink striber i mit hår som 15 året og der er stadig lidt tilbage af det .. 13- Jeg er overhoved ikke noget familie menneske, jeg er et kæreste/venner menneske. 14- Jeg drømmer om at blive en anerkendt skuespiller. 16- Jeg spiser faktisk ikke svinekød (andet ind bacon og stæk flæsk) 17- Jeg hader når folk prøver at få sidste dråbe op med sugerøret, når vi alle ved den er tom! 18- Jeg har ville været voksen siden jeg var 14 med : lejlighed, hus, bil, tattoo, barn og fast job.


Det var 18 små facts om mig, minder vi om hinanden på nogle måde??

2 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...