tirsdag den 13. august 2013

I min sommerferie.



Der har jeg .. Været i London, inde og se Sheak to gange, været ved at flytte til Kalundborg, havde bloggen et års fødselsdag, har været sammen med en masse af mine dejlige venner, været en masse til lægen.. haft blærebetændelse to gange, sagt tillykke til min søster der blev student, bloggen rundede de 100 like, spist morgenmad med en gammel ven, været på Vig festivallen, drukkede en masse kaffe, endelig fået købt min neon gule taske, været i sommerhus, bloggen har fået nyt navn, kørt en masse i tog sammen med Jaspis, spist en masse jordbær, været i Oslo, har kørt alt for mange langt bus ture, haft besøg af min lille prinsesse, været i biografen, sovet en masse, købt nyt skrivebord, fået hæklede 94 lapper til mit tæppe.

Jeg tror det var min sommerferie i lorte træk, nu er jeg en af de typer, der har haft sommerferie i små tre måneder faktisk, da jeg stoppede/blev bedt om at stoppe på base 4000, også starter her på torsdag, på en helt ny skole, uden at vide om der er nogle jeg kender, og selvom det faktisk er min skole nummer 6. skole, så er jeg ved at dø, jeg har overhoved slet slet slet ikke lyst, jeg er så bange for, at jeg ikke kan finde ud af det, eller jeg slet ikke kan med de andre! :o

Men jeg har haft en skøn sommer, det håber jeg også i har haft!






Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...