søndag den 11. august 2013

Fasters prinsesse



Åh jeg har haft besøg af min dejlige lille prinsesse Philippa mus!
Hun er nu blevet 3½ måned, og hun er stadig ligeså skøn, som da jeg så hende for første gang, nu er hun blevet så stor at vi andre gerne må holde hende (Hun er født meget fortideligt, så hun var ikke så tryg, ved at vi andre holdte hende før) Og nu kigger hun når vi snakker og siger Philippa til hende også smiler hun sådan, at man slet ikke kan stå for hende!

Og jaja jeg ved godt man sige, at egne børn er smukkeste, men (jeg indrømmer) at vi har sku nogle børn i min familie, der bestemt ikke er de kønneste, men min lille prinsesse hun er da noget så kær!

2 kommentarer:

  1. Kan godt li' din kommentar om at der er nogle børn i din familie, som bestemt ikke er de kønneste. ;-) haha!

    Men hvor ser hun dejlig ud!!

    - www.daniellahorsmark.dk

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...