torsdag den 15. august 2013

Tilbage på skolebænken


Jeps.. Så flot er jeg når jeg snakker i telefon.. Jeg bruger utrolig meget mine arme og faktisk bare hele min krop, men den person jeg faktisk snakkede med, var min bedstemor, for jeg ... Er startede i skole igen!

Jeg har jo hold ferie i 3 måneder, og nu i dag, klokken 08.00 startede jeg i lokale 101 med matematik, jeg er startede i 10 klasse på VUC Roskilde, da jeg jo blev syg sidst jeg gik i 10.
Jeg indrømmer, jeg var nervøs, eller jeg var faktisk BANGE for at starte igen, MEN det var faktisk en virkelig hyggelig dag, og jeg er kommet i verdens bedste klasse, de er virkelig alt for nice!!

Men jeg smutter i bad og på hoved i seng, så jeg kan komme op klokken 06.00 :o

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...