torsdag den 8. august 2013

Hos min far..


Får man altid   god mad,(Nok fordi min søde far er uddannet kok) men denne gang fik vi Work, (Med : Kylling, hvidkål, paprika, (Hvad hedder de på dansk.. jeg kan kun det svenske navn, miljø skadet..) gulerødder, chili og masse at frø!) Det er alt for lækkert, og vi får det næsten altid når jeg er hjemem hos ham, det er dejligt nemt at lave plus det smager røv godt!!

Også noget man virkelig også tid hos min far får er dessert! Noget vi aldrig får (Også fordi min far var i gang med at uddanne sig som bager, men fik mel allergi..) Og i går fik, vi rigtigt blåbær, ikke dem der er hvide inden i, som ikke er nær så sunde som dem der er blå inde i, ude fra vores egen skov, som vi faktisk også var ude og plukke, (Jeps, skov personen Zofia .. Ja nej overhoved ikke..) Dem ned i en slå også noget der hedder 'cream fløde vanilla' tror jeg nok.. som er en blanding af flødeskum og råcreme, som smager af mere og mere og mere!!! Åhh jeg er blevet såååå tyk, så er det godt jeg begynder i fitness tirsdag! :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...