fredag den 9. august 2013

Hils pænt på Jane!!!!!



Jeg har været så pisse super mega monster heldig at forkæle jer, med nok den lækreste give away til dato! Det siger lidt ikke??

Fordi nu er der hele 5 af mine skønne læsere der kan vinde et gavekort på 200 kroner til skønne Jane Krønig shoppen!!
Hvor vildt er det lige (Kan i fornemme at jeg ret godt kan lide hedes smykker! Faktisk har jeg gået cirka 1½-1 år og været forelskede i denne smukke sag, og den dag jeg bliver rig, er den det første jeg skal købe!)


Meeeen, tilbage til jer!


Dette skal gøres for at være med!


Like Jane Krønig 
  på facebook her
Like bloggen på facebook herSkrive dit navn og mail så jeg kan kontakte dig, hvis du bliver en af de 5 heldige!



SÆT IGANG!! I har til og med d. 23.08.13 klokken 20.00!!

46 kommentarer:

  1. Super lækker give away :-)
    Pia Damgaard
    Piaogjan@hotmail.com

    SvarSlet
  2. Åh jeg håber håber at være en heldig bette en :)

    Eva Vejlstrup

    eva_vejlstrup@hotmail.com

    SvarSlet
  3. Årh lækker giveaway! Krydser fingre :)
    - syntes godt om din facebook side i forvejen. :D

    Mia Ekholm
    missen.5@hotmail.com

    SvarSlet
  4. Jeg håber jeg er heldig :)
    Louise Hede
    louisehede1989@gmail.com

    SvarSlet
  5. Uuh, jeg ELSKER Jane Kønigs smykker! Så her MÅ jeg bare deltage.

    Camilla Mille Torp
    milletorp@gmail.com

    // www.millelove.com

    SvarSlet
  6. Håber jeg er en af de meget heldige

    Trinsling@gmail.com

    SvarSlet
  7. ihh altså det er bare luksus og jeg vil sååå gerne være med

    Laila Jensen
    regnbuens@hotmail.com

    blog regnbuemig.blogspot.dk

    xxx for at jeg bliver den heldige!!

    SvarSlet
  8. Du har ret! Det der er sgu den vildeste give away til dato! Er selv helt vild med hendes smykker!

    Nanna Greising
    nannagreising@gmail.com

    SvarSlet
  9. Gud, hvor lækkert!!!

    Hvis jeg vinder, så ved jeg også lige præcis, hvad jeg skal købe i hendes webshop ;-)

    Nanna Trine Vestergaard Christensen
    Nannatvchristensen@gmail.com
    Www.fnidderfnadder.com

    SvarSlet
  10. Uha ja det er en lækker give away, krydser fingre for, at jeg bliver en af de heldige 5:)

    Pia
    piarotbl@yahoo.dk

    SvarSlet
  11. Jeg deltager :)
    Mvh Caroline Amalie Clausen
    tigerdyr107@gmail.com

    SvarSlet
  12. Ja jeg deltager :D

    charlottehansen83@hotmail.com

    SvarSlet
  13. Laura clausen
    Jeg deltager (-:
    Lvc7913@gmail.com

    SvarSlet
  14. Vil meget gerne deltage :-)

    Kathrine H. Hansen
    kathrine0909@gmail.com

    SvarSlet
  15. Super lækkert! :)
    lene_mondrup@yahoo.dk

    SvarSlet
  16. Uh hvor fedt, deltager nu :-)

    mette.clausen@me.com

    SvarSlet
  17. Hapser da et lodd - lit støtte til hennes produkter vil da bare være dejlig;)

    Trine - trinesoppskrifter@gmail.com

    SvarSlet
  18. Deltager gerne, selv om det kan blive dyrt :-)

    SvarSlet
  19. Lækker give away, deltager meget gerne :-)
    briananette@gmail.com

    SvarSlet
  20. Jeg vil gerne være med:-)
    kristina742003@yahoo.dk

    SvarSlet
  21. Lækker giveaway!

    anna.k.eriksen@hotmail.com

    SvarSlet
  22. Lækkert!

    mariejosiasen@hotmail.com

    SvarSlet
  23. det er da en helt fantastisk præmie! :-)

    (Trinestevn@yahoo.dk)

    SvarSlet
  24. Lækker konkurrence!

    Malene Matzen
    www.malenematzen.dk
    multi_1995@hotmail.com

    SvarSlet
  25. sara rasmussen
    sara8071@gmail.com

    SvarSlet
  26. Gina Soendergaard

    zoroaster86@hotmail.com

    :-)

    SvarSlet
  27. Ohh yes please :) Susie - 030786@gmail.com

    SvarSlet
  28. Hejsa!
    Du har en rigtig sød blog!
    Knuz Katarina...

    Http://girlistuffs.blogspot.com
    Email: Katarinahertzum@gmail.com
    Navn: Katarina Hertzum

    SvarSlet
  29. deltager og x fingre
    marianne lykke Nielsen
    marianne.lykke@gmail.com

    SvarSlet
  30. Så sindsygt lækkert altså!

    Freja Thronsen
    frejathronsen@gmail.com
    http://mylifebyfreja.blogspot.dk/

    SvarSlet
  31. I'm in! :-) Har også nogen favorit smykker jeg helt sikkert ikke ville have noget imod at eje <3

    Mia L.
    miasunivers@hotmail.com

    SvarSlet
  32. Det ville være lækkert at blive en af de heldige vindere!

    Mvh. Rebekka
    bek1992@gmail.com

    SvarSlet
  33. Det er jo en helt vild lækker give away! :-O

    Knus Cathrine
    cathrinedk@hotmail.dk

    SvarSlet
  34. Fine smykker hun har - jeg deltager :-)

    Rebeccalinelarsen@gmail.com

    SvarSlet
  35. Krydser fingre! og hvor er det en super lækker giveaway!

    Cirkeline Nielsen
    Cirkeline_nielsen@hotmail.com

    SvarSlet
  36. Det kunne være skønt at vinde sådan et gavekort! :D

    Tenna
    tenna_schaltz@yahoo.dk

    SvarSlet
  37. Jeg elsker Jane kønigs smykker. De er så fantastisk smukke alle sammen :) Krydser fingre for jeg har heldet med mig for en gangs skyld! Har selvfølgelig liket :)

    SvarSlet
  38. Fed giveaway!

    Amalie Pedersen

    amaliebbpedersen@gmail.com

    www.mallebbpedersen.blogspot.dk

    SvarSlet
  39. Deltager gerne i denne fine giveaway
    jytte777@gmail.com

    SvarSlet
  40. Lækkert!

    Louise Lykke.
    Fra klasse.

    SvarSlet
  41. Åh hvor er det dog en helt vildt fin give away! Jeg ønsker mig så meget Vringen, og det ville da være dejligt med et lille tilskud. Jeg er ny følger af din blog på bloglovin, og undre mig over at jeg ikke har set den noget før. Den er super god, og glæder mig til en masse nye indlæg og en masse inspiration! Held og lykke til alle som deltager, og tak for chancen for at vinde.

    Hav det godt, glæder mig til at følge med i dit liv.
    Knus Alberte - alberte211@gmail.com
    cherciel.bloggersdelight.dk

    SvarSlet
  42. Wauw en lækker give away! Og føj hvor er det bare nogle lækre smykker! :-D
    Knus fra Camilla lund
    Sennepskat@hotmail.com

    Www.camisbeautybox.wordpress

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...