torsdag den 8. august 2013

Chipii.dk


// 2 // 3 // 4 // 5 // 6 // 7 // 8 //

                                                                       Dette er et sponsoreret indlæg

I Kender godt til Chipii.dk ikke? Så jeg behøver slet ikke fortælle at de har nogle super lækre ting, altså alt lige fra noget virkelig lækket tøj, halskæder, ringe, Collagen ansigtmaske  Black Mask den samme Black maske som jeg har prøvede, og synes okay om, men hvis jeg skal have en ny, så bliver den klart købt hos Chipii.dk da den er dejlig billig der!!

Jeg indrømmer det ... Jeg har faktisk ikke kendt Chipii.dk så pokkers længe, men efter min veninde viste mig deres hjemmeside, har jeg siddet og samlede ting jeg skal have købt mig, noget jeg virkelig glæder mig at prøve, er den der guld maske!! (Mest af alt fordi den er guld.. suk!) Også er jeg så pisse heldig at jeg får en gave fra Chipii.dk, kan du gætte hvad for en af de ting jeg ønsker mig at det er? (:

Jeg synes det er fedt, at der er en 'smykke butik' der også har tøj og at de faktisk har noget flot tøj, er jeg stor fan af!! også lover de kort leveringstid, det er jeg jo kæmpe fan af, jeg haaaader mere ind noget andet, at min kære postmand har min pakke i hans post hus og i hans taske i mange dage, min pakke skal gerne være i mine hænder efter max. 3 dage, og det lover de jo hos Chipii.dk, så det glæder jeg mig ufatteligt meget til at afprøve, men jeg er nu ganske sikker på at de overholder det!


I kan tjekke Chipii.dks hjemmeside ud her og smide et like til dem på facebook her


Dette er et sponsoreret indlæg - med blik på min ærlige mening om produktet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...