lørdag den 10. august 2013

Nicehome


 
// 2 // 3 // 4 // 5 // //

                                                           Dette er et sponsoreret indlægKender i det, når der er noget man ikke kender, også opdager det og bliver helt glad? Sådan må jeg indrømme jeg havde det med Nicehome.dk, for efter som jeg regner med at flytte hjemmefra, her til vinter, så skal jeg jo finde alt det man skal bruge i en lejlighed, og Nicehome.dk, har alt lige fra sofaer, spisebord til køkkenet, lamper, senge, og en masse masse mere, og det der virkelig er fantastisk ved Nicehome.dk, er at de har nogle virkelig lækre ting plus deres priser, er helt til at samarbejde med, hvor jeg normalt synes, at bolig butikker er møg dyre, og jeg har efter hånden kiggede på et par sidder! Men Nicehome.dk har noget helt fair priser.

Nicehome.dk har eksisteret siden 2008, og da ejeren startede Nicehome.dk var det vigtigste at sælge kvalitets møbler, til en god pris, og det må jeg jo give det, at det har de virkelig gjort, de giver selv sådan en halv fattig studerende, drømme om at jeg faktisk har får råd  til en sofa, også med den SU jeg få, det synes jeg altså er fantastisk, også har Nicehome.dk jo bare nogle, virkelige fede produkter, jeg er især ret forelskede i den røde lampe, som jeg er ganske sikker på jeg bliver nød til at have når jeg en gang flytter!


Hvad med jer, kender i til Nicehome.dk??


Dette er et sponsoreret indlæg - med blik på min ærlige mening om produktet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...