søndag den 4. august 2013

Her bor jeg (Også)


Eller bor og bor, jeg har jo ikke adresse her, men det har jeg jo heller ikke hos Tanja, selvom jeg tilbringer mange af mine dage på et år hos hende.

Men eftersom jeg sad i en bus 3½ time for at komme til Sverige og der efter kørte en time i bil for at komme hjem til min pappa, så synes jeg lige i skulle have lidt billeder med på vejen, om hvor jeg bor i Sverige og hvordan der her ud, jeg kan fortælle at vi bor i en MEGET lille by ved navn Strömhult hvor vi bor cirka 10 mennesker eller der ved, og hvis du sætter dig i din sofa lukker øjende, og forstiller dig billederne på nethinden og tager høreværn på - Så ved du hvor stille her også er! 

(Og ja. pappas lille prinsesse bor jo med balkon!)

Men jeg vil spise lidt af min lækre mad jeg har lavede mig, og nyde at der 'kun' er 3½ time tilbage af vores 5½ times bus tur til Oslo.

                                                   Husk at deltag i min give away her


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...