søndag den 4. august 2013

Lidt blog loooove






Når det kommer til blogs, så er jeg så pokkers dårlig til at finde de blogs der lige fanger mig, jeg finder nogle, og nå ja de er da fine nok, også efter et par måneder så glemmer jeg hvad de hedder, også er det ligesom bare det. Men jeg har fundet disse fantastiske blogger smukke Nanna og smukke Stine, som har hver deres blogs ( Fnidder fnadder - Nannas // Kiss Kiss Bang Bang By Stine - Stines (Sjovt nok.) Men jeg er dybt forelskede i deres blogge, der er alt lige fra hvad deres ynglings sok er, make-up, lækre give aways, lækkert tøj, smukke billeder og nogle virkelige lækre damer, også er de faktisk pisse søde! :o

Noget jeg virkelig godt kan lide ved de to tøser, er at de ikke lader som om de er meget bedre ind alle os andre, som jeg synes mange blogger gør, men de her to er begge, helt nede på jorden, og det synes jeg er fedt når en blogger tør være det, og ikke skal gemme sig bag den nye Gucci taske og fortælle om hvor fulde de var til den vip fest de nu var til. - Ad!

Men jeg synes klart i skal smutte forbi de to lækre damers blogs  Fnidder fnadder og Kiss Kiss Bang Bang By Stine samt smide et like på deres facebook sider, for det fortjener de sku! Fnidder Fnadder og Kiss Kiss Bang Bang By Stine.

Og billederne er tyv lånt fra deres blogs!

2 kommentarer:

  1. Hold nu kæft, hvor er det sødt skrevet af dig, Zofia!

    Og thumbs up for at du har "sat mig op mod" Stine - hun er helt kodyl :-)

    MØS
    www.fnidderfnadder.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tihi!
      Haha, i er begge ganske gode, så selvfølgelig blev det jer to!

      Møs!

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...