torsdag den 18. juli 2013

Fra mig til dejlige jer!


Så kom give awayen fra London eeeendelig oppe på bloggen, og nu kan i vinde en mini post Skittles plus et par øreringe, jeg er selv ret vilde med dem og har brug lang tid på at finde den rigtige gave til jer, så jeg håber utroligt meget i synes om dem, og jeg håber rigtigt meget at der er nogle der vil være med! :D

I skal gøre dette for at deltage :

1. Være fast læsere på bloggen.

2. like bloggen på facebook her



3. Følge bloggen i gemmen Bloglovin her

4. Abonnere på bloggens youtube kanal her

5. Og til sidst skrive om du helst vil vinde uglen eller aben også skrive dit navn og email!

Jeg finder en vinder d. 27.07.13 klokken 15.00
Hels og lykke til jer alle sammen!! :D

17 kommentarer:

  1. Super sød give away! :-)

    Jeg har gjort alle tingene, og vil helst vinde aberne ;-)

    mimia_paludan@hotmail.com :-)

    SvarSlet
  2. Cecilie Ørnskov Rasmussen18. juli 2013 kl. 23.40

    Uglen ! den er så sød i:

    - Cecilie Ørnskov Rasmussen/ Cecilie Niemann

    Cecilieniemann@hotmail.com

    SvarSlet
  3. Uglen :-I

    SKITTLES MIN GUD MAN! :'-O

    cathrinedk@hotmail.dk

    SvarSlet
  4. Jeg ville helst vinde aben :)
    Mvh Caroline Amalie Clausen
    tigerdyr107@gmail.com

    SvarSlet
  5. Vil helst vinde aberne-- men uglerne er også ok

    jytte777@gmail.com

    SvarSlet
  6. Uglen! Trine - trinesopppskrifter@gmail.com

    SvarSlet
  7. Uglen! - emilieaschafferling@hotmail.com

    SvarSlet
  8. Jeg kan bedst lide aben :-)

    - Josefine :-)

    Josefinemsn@hotmail.com

    SvarSlet
  9. Jeg følger alle tingene - og eftersom jeg er besat af ugler, så er det selvfølgelig dem, jeg gerne vil vinde! :D

    C. Stubbe, writerinprogress@live.dk

    SvarSlet
  10. Jeg kunne godt tænke mig at vinde aben :-) følger alle tingene.


    therese_skov@hotmail.com

    (har dog en anden mail på min bloglovin)

    SvarSlet
  11. uglen ville være et hit
    marianne.lykke@gmail.com

    SvarSlet
  12. Hello,

    I would like to play.:)
    Your game is on my sidebar,on the right,move the blog please.:)
    http://petite-armoire.blogspot.com/
    betikarauski@gmail.com

    All the best.:)
    Bernadett

    FB,BL:Petite Armoire
    YT:Bernadett Rauski

    SvarSlet
  13. Äben
    Sofie K Nielsen
    SofieKristineNielsen@hotmail.com

    http://sofiekn.blogspot.dk/

    SvarSlet
  14. Also I would like sign up for this super candy.
    I like owl:)
    hugs
    Gerda
    nadorgerda@gmail.com

    SvarSlet
  15. Hej!
    Aben

    Louise Bjerre
    louisejb@live.dk

    SvarSlet
  16. Jeg vil helst vinde uglerne :-)
    Pia Damgaard
    piaogjan@hotmail.com

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...