fredag den 19. juli 2013

GLOW



Dette er et sponsoreret indlæg

Jeg har modtaget denne virkelig søde blomst fra GLOW, for virkelig langtid tiden efterhånden, men efter en masse sygdom og lidt stress, så får i den altså først at se nu .. Undskyld!
Men jeg har faktisk gået rigtigt meget med den, jeg synes den er fin til min Maxi kjole,så blomsten får opmærksomheden og ikke kun kjolen.

Rigtigt så kom blomsten med en sort snor, som jeg så har skiftede ud  dem en gammel guld kæde jeg har fra en anden halskæde. Find blomsten her

GLOW har virkelig nogle lækre smykker, og jeg er allerede gået i gang med at spare sammen til de næste 8 smykker fra dem! Tjek deres hjemmeside her

Dette er et sponsoreret indlæg - med blik på min ærlige mening om produktet.

2 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...