torsdag den 18. juli 2013

For cool til coolstuff.dk??



Nummer 1 - 79.- // Nummer 2 -349 .- // Nummer 3 - 2.099.- // Nummer 4 - 229.- // Nummer 5 -77,40.- // Nummer 6 - 219.- // Nummer 7 - Fra 49.- //


I kender vist alle sammen til webshoppen ved navn Coolstuff.dk ikke? Og hvis ikke, så skal du have så mange smæk i din mås, for det er virkelig en af de fedeste webshops jeg kender til, de har de tossede ting der inde, jeg fik faktisk min julegave fra min lillebror der inde fra, en meget fin 'puste abe' her der kan hjælper med at få enes neglelak til at blive tør hurtigere, og eftersom jeg er et meget utålmodigt menneske, så kan jeg heller ikke vente på mine negle bliver tørre, meeeen der hjælper det altså at jeg sidder med min finger ved abens mund, forså kommer jeg ikke tid at ødelægge min neglelak.

Men altså Coolstuff.dk har jo ikke kun puste aber, de har 1000 andre fede ting, alt lige fra sjove kaffekrus, til telte, tæpper til noget så tossede som en kageform som i kan se oppe på mit billede, (Nummer 6 ) så hvis i ikke kender til Coolstuff.dk så smut ind på deres hjemmeside her og tjek det ud, og hvis du kender til Coolstuff.dk så smut også der ind, for der er altid en ting eller 20 man kan bruge!! :o

Og vil i høre noget skide sjovt? Tro det eller lad vær, meeen Coolstuff.dk har skam også en facebook side, i kan smutte ind og synes godt om, find den her her her her her!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...