torsdag den 20. juni 2013

Min festival er redet!


                                                                Dette er et sponsoreret indlæg


Jeg sender en virkelig stor tak til Anne Marie fra Shopsolbriller.dk, for at rede min festival, som jeg skal til om, 21 dage, fra den 11 til14 juli, hvor jeg skal have mine nye babyer på fra Shopsolbriller.dk, for jeg har været så pisse heldig at modtage, et par pisse lækre brune wayfarer solbriller, som jeg er virkelig glad for, de har siddet på mig siden jeg fik det næsten, og jeg tror for næsten føreste gang, at jeg har modtaget et par solbriller, der ikke var vind og skæve, ellers synes jeg altid når man får dem hjem, at man endelig ikke kan bruge dem, fordi det vender halvt den forkerte vej, men mine solbriller fra Shopsolbriller.dk, er bestemt ikke skæve, de sidder perfekt!
Jeg er virkelig glad for mine nye solbriller, og jeg er helt sikker på, at jeg i hver fald under hele festivallen, har dem på, nu håber jeg så at solen skinder, ellers så har jeg dem bare på, så min make-up ikke løber for meget!

Men jeg ææææælsker Shopsolbrille.dk, fordi de har så mange solbriller at vælge i mellem! :o tjek deres hjemmeside ud her, ej og hov Shopsolbriller.dk har skam også en facebookside man kan like! i kan finde den lige her!


Dette er et sponsoreret indlæg - med blik på min ærlige mening om produktet.

4 kommentarer:

  1. Hvor er det bare nogle fede solbriller. De klæder dig virkelig :)

    - Knus fra Isabella
    www.isabellapernille.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh tak, hvor er du sød Isabella! :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...