lørdag den 22. juni 2013

Hunde træf


Jeg kom hjem for en lille time siden, fra en virkelig hyggelig dag, min familie og jeg plus hunde har været en tur i Køge, hvor der var chihuahua træf, det er der hver år, et eller andet sted på Sjælland, hvor vi er mellem 30-75 chihuahua der bare nuller rundt i en stor have og leger, det er så hyggeligt, vi køber lidt at spise, samt kage og kaffe også sidder vi bare og snakker, også er der nogle konkurrencer, Jaspis og jeg var kun med i en, da han jo stadig er lidt lille, og det var 'Års sødeste chihuahua' og tro det eller lad vær, min lille Jappe mand vandt sku! :o Han vandt en pose fra Maxi zoo, med lidt mad, lidt godbidder og noget andet hundemad. :)

Det var i hver fald super hyggeligt, dog er vi meget trætte alle sammen nu! :)
Så hvis du har en chihuahua så meld dig ind i dansk chihuahua klub her, også ses vi jo næste år! :D

3 kommentarer:

  1. Neeej, tillykke med lille Jaspis (elsker det navn!). :)

    Men prø' li' å hør her: Hvordan pokker indsætter man de dér 'You might also like' på bloggen? Jeg kan simpelthen ikke finde ud af det, men synes det er skidesmart som bonus til læserne, da jeg selv ofte hopper rundt på den måde på nye blogs, jeg lige er blevet læser af. :)

    - Line
    http://line-walking-on-a-thin-line.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. Åh tak søde Line! Hæh, tak! :D

    Hvis du trykker der hvor der står 'LinkWithin' (som er under indlægende)så kommer du til en side der forklare dig det! :D

    Knus! <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Zofia

      Hvor under indlæggene er det? Hvis jeg er på selve min blogs hovedside, skal jeg så under 'design' og derfra videre til 'indlæg'? Jeg kan nemlig stadig ikke finde ud af det. :/ Åh, hvorfor skal jeg også være så teknisk hæmmet? (Du må meget gerne evt. sende screenbillede af det, så jeg kan se, hvor jeg skal ind - du kan sende den enten til bloggen via Facebook eller min private Face-profil. Hvis du gad det, ville du have en friend forever! ;)).

      - Line

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...