tirsdag den 18. juni 2013

Lidt smykke kærlighed



                                                           Dette er et sponsoreret indlæg

Åh jeg er så forelskede i min nye skønne halskæde fra FoxyShop, jeg synes virkelig den er fin, og ikke kun til fest, men også til hverdag, ligesom på mine billeder, bare sammen med et par shorts og en bluse, jeg synes virkelig den her halskæde er prikken over i'et!

Jeg er personlig stor fan af FoxyShop, jeg synes de har nogle virkelig lækre ting inde på deres hjemmeside, så som dem her, her, her og her det er helt sikkert nogle smykker jeg skal købe mig, min halskæde kan du købe her, og tro det eller lad vær, den vejer næsten ikke noget, det var lidt min frygt, at jeg aldrig ville komme til at gå med den, fordi den bare vejer 8 tons, men niks, man opdager slet ikke man har den på! :o

Og noget af det der også er lækkert med FoxyShop, er at der er kort levering tid, der gik vel 1-2 dage, plus halskæden og uret kom ikke bare i en pose, men i nogle finde æsker, så de ikke gik i stykker!

Jeg kan klart anbefale FoxyShop, fordi det er nogle lækre smykker de har, der er hurtig levering, plus plus plus hvis du bor i Danmark så sender de gratis, dine ting hjem til dig, og det kan vi jo godt lide! (For så må man gerne købe lidt mere )

Ellers så synes jeg du skal smutte ind på FoxyShops facebookside her, det koster jo ikke jer noget, men jeg er sikker på at FoxyShop, vil synes godt om det! ( Hæ, så i lige min lille facebook joke, sjovt ikke? .. Nej ok.. )

Vær med i min give away med et ur fra FoxyShop lige her
Dette er et sponsoreret indlæg - med blik på min ærlige mening om produktet.


4 kommentarer:

  1. Hvor er det bare en fin halskæde, og jeg er også ret vild med din trøje :D

    - Knus fra Isabella <3
    www.isabellapernille.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, den er så fin! :)
      Åh mange tak :)

      Slet
  2. Super fin blog du har :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...