lørdag den 4. maj 2013

London part 1!


Hej i søde læsere!
Som i måske ved, så er jeg i den dejlige by London, her er de 19-22 grader, mhh lækkert!
Min far og jeg har brugt det meste af dagen i Notting Hills på deres lange lange lange lange market, super super hyggeligt, det kan klart anbefales, selvom der er virkelig mange mennesker, der fik jeg så købet 8 toppe og tre fine film billeder, jeg går og overvejer om jeg skal lave en video når jeg kommer hjem med det jeg har købt, var det noget i vil se, eller skal jeg bare lade vær?

Men nu vil jeg hoppe i lidt mere tøj ind bare nattøj som jeg kigger under dynen med, også finde en bus der køre ud til det teater hvor vi skal se musicalen We Will Rock You! Er der nogle af jer der har set den, og ved om den er god?? : D

Og i får lige lidt billeder fra min dag i dag! :D

London knus fra lille mig, til alle jer!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...