lørdag den 4. maj 2013

Rabinovich






      Dette er et sponsoreret indlæg

Se disse små lækre sager som den rare Jacob har sendt til mig, de er fra mærket Rabinovich som bare har nogle virkelig fine og lækre smykker, de her fine nogle jeg er den heldige ejer af er med to forgyldte tutter ud (Jeg ved ikke lige hvad for et ord jeg skal bruge til dem) Og en med en lyseblå sten, der passer perfekt til mine øjne, de er så fine, og det sjove er, at når man står lidt væk fra mig så kan man næsten ikke se dem, men når solen så skinder på dem, så glimter de på livet løs!

Jeg har fået øreringene igennem Smykke Mester du kan finde deres hjemmeside her, og hold da op hvor går det hurtigt når man bestiller igennem dem! :o det må jeg indrømme, de kom allerede dagen efter jeg have sagt pænt ja tak, så jeg kan klart anbefale at handle med Smykke Mester!

Og hey! Du kan købe dine egne super fine øreringe lige her
Dette er et sponsoreret indlæg - med blik på min ærlige mening om produktet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...